روستای گزل دره ساوه -گزل کندیم

روستای گزل دره ساوه -گزل کندیم

روستایی زیبا از توابع نوبران در استان مرکزی
روستای گزل دره ساوه -گزل کندیم

روستای گزل دره ساوه -گزل کندیم

روستایی زیبا از توابع نوبران در استان مرکزی

زبد عهدی این مردم دلا عزم سفر دارم(به همراه فایل صوتی)

 

 زبد عهدی این مردم دلا عزم سفر دارم
محیا کن بساط خود که تصمیم عجل دارم
نگاهی دور و بر کرد وبآرامی بگفتا دل
بجزعشق فروزانش مگر چیز دگر دارم؟
زکوی نا جوانمردان محیای سفرگشتم
دلم گفتا بجز کویش مگر ماوا دگر دارم
به آب چشم خود بشستم خاطراتم را
بیافکنم به چاه ویل هر انچه آرزو دارم
شبی تاریک به ارامی نهادم پای رفتن را
نلرزد تا که شاید دل زتصمیمی که من دارم
ز سوز وناله قلبم به گل وامانده پاهایم
صدا می زد پی یارم دلی عاشق که من دارم
تهی از واژه گردیدم صدایم در گلو خشکید
روم امشب بدان اما دلی دست تو من دارم  

 

ادرس فایل صوتی

http://s5.picofile.com/file/8106888576/%D8%B2_%D8%A8%D8%AF_%D8%B9%D9%87%D8%AF%DB%8C_%D8%A7%DB%8C%D9%86_%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85.mp3.html

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد