روستای گزل دره ساوه -گزل کندیم

روستای گزل دره ساوه -گزل کندیم

روستایی زیبا از توابع نوبران در استان مرکزی
روستای گزل دره ساوه -گزل کندیم

روستای گزل دره ساوه -گزل کندیم

روستایی زیبا از توابع نوبران در استان مرکزی

به هجرانم رساندی من وصال دوست می خواهم(به همراه فایل صوتی)

به هجرانم رساندی من وصال دوست می خواهم

به درمانم نکوشیدی من از تو درد میخواهم

به مطرب گو بزن امشب نوای بی نوایی را

به ساقی گو که میهمانم شراب کهنه می خواهم

صدایت میکنم یارب سلامم را تو پاسخ گوی

به گردابی در افتادم رهایی از تو می خواهم

ره منزل خطر دارد ضیایی بهر من ارید

به دریا گم شد یارب وساحل از تو میخواهم

نه راه پیش را دانم نه واپس میتوانم زد

طریقت را به یک یاهو فقط من از تو میخواهم

بکوشیدیم بی حاصل طبق را نیست سوسن

به یک اشگ شبانگاهی گل مریم ز تو خواهم

چه محنتها بدیدم تا شدم محمود تو لیکن

همین معبود خود را نیز کنون من از تو میخواهم 

 

 

لینک فایل صوتی 

http://s5.picofile.com/file/8107361692/%D8%A8%D9%87_%D9%87%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%85_%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C.mp3.html

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد