روستای گزل دره ساوه -گزل کندیم

روستای گزل دره ساوه -گزل کندیم

روستایی زیبا از توابع نوبران در استان مرکزی
روستای گزل دره ساوه -گزل کندیم

روستای گزل دره ساوه -گزل کندیم

روستایی زیبا از توابع نوبران در استان مرکزی

به تو دل بستم و دانم که خوردم من فریبت را

  به تو دل بستم و دانم که خوردم من فریبت را
نجاتم ده عزیز من ؛ منم خواهان لبخندت را
..
شدم واله سر کویت ؛عیان کی چهره میداری
جحاب از چهره برداری؛ ببینم روی ماهت را
.
اسیر آن خم زلفم ؛که دین و دل به یغما برد
به گل وا مانده پاهایم ؛چو دبدم آن دوچشمت را
.
کمان ابروییت دیدم؛ هلال عید یاد آمد 
مرنجان این دل محزون؛نما رحمی حبیبت را
.
شدم محو تماشا یت ؛ به آن چاه زنخدانت 
دل گفت شود بوسه زنم سیب زنخدانت را
.
ترکیب اندام تو ای ماه نه در وصف بگنجد
محمود کجا ؛ کی بتواند که کند وصفت را
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد